Politica de anulare si returnare

1. PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la NR DE TELEFON 0736.901.253, fie prin email la adresa comenzi@frigideredevin.ro.

Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice in prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail comenzi@frigideredevin.ro, unde vor specifica următoarele:

- produsul/produsele pe care doresc să le returneze

- motivul returului

- opțiunea înlocuirii produsului sau rambursării sumei

În cazul comenzii on-line, conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, clientul are dreptul să renunțe la produse fără a fi nevoit să justifice decizia, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare a produsului în acest caz, sunt suportate de client și recomandăm ca expedierea să se facă prin intermediul Bursei de Transport, dupa cum a fost livrat initial.

Clientul va notifica în scris vânzătorul cu privire la decizia sa printr-un mesaj e-mail către comenzi@frigideredevin.ro, și va declara că a luat la cunoștință de condițiile prezentei politici de returnare și că este de acord în totalitate cu aceasta.

Produsele se pot returna după confirmarea primită din partea noastră.

Produsul trebuie returnat nefolosit, în ambalajul original, așa cum a fost el primit, în termen de cel mult 14 zile de la data la care a fost comunicată vânzătorului decizia de returnare a produsului. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și de

toate documentele primite împreună cu produsul. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanție anulează dreptul la aceasta.

ElectroPro Distribution SRL va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile de la data informării de către client asupra deciziei sale de returnare a produsului, dar numai după intrarea în posesia produsului returnat. ElectroPro Distribution SRL va rambursa suma folosind aceleasi modalități de plată ca și cele folosite de client pentru tranzacția inițială.

Dreptul de retur în 14 de zile este valabil pentru persoanele fizice, conform OUG nr.34/2014 cu mofificările și completările ulterioare, ce au achiziționat produse de pe site-ul frigideredevin.ro (ElectroPro Distribution SRL)

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată la retur doar dacă produsele sunt sigilate.

Atenție! Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni de orice natură apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produselor comercializate

15. Politica de anulare

În cazul în care

- comanda nu a fost procesată de către noi, aveți posibilitatea să o anulați dumneavoastră. Comenzile anulate rămân vizibile în istoric. Dacă doriți să modificați parțial produsele din comandă sau să adăugați, modificați date de facturare sau de livrare, trebuie doar să trimiteți un mesaj din comandă către noi. Modificările vor fi operate doar în timpul programului de lucru.

În cazul în care

- comanda a fost procesată de către noi, puteți trimite solicitarea anulării comenzii prin mesaj e-mail către comenzi@frigideredevin.ro, sau puteți obține informații telefonic la +40 736 901 253.

În cazul în care

- Comanda anulata a fost achitată online:

La anularea unei comenzi achitate cu card online, după ce cumpărătorul face solicitarea prin e-mail către comenzi@frigideredevin.ro vom trimite email de anulare plată către procesatorul plații, iar banii se vor restitui în cel mai scurt timp posibil.

Trebuie menționat că după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă a cardului va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 3-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

În cazul în care

- Comanda anulata a fost achitata prin transfer bancar direct:

Înseamnă ca banii sunt în contul ElectroPro Distribution SRL. Îi puteți solicita după ce trimiteți înstiințarea de anulare prin e-mail către comenzi@frigideredevin.ro și se va efectua retur în contul dumneavoastră (tot prin transfer bancar direct).